Bekijk Hier De Status Van Je Bestelling

Vul hieronder je Bestelnummer in. Je vind deze in de mail die je van ons hebt gehad. Vul daaronder het e-mailadres in waarmee je de bestelling geplaatst hebt.

Bekijk Status
Business groei analytics

Is je bestelling bevallen? Bestel dan opnieuw.

Heb je een vraag? Scroll dan verder naar onze FAQ.

FAQ

 Ik kan mijn bestelling niet terugvinden terwijl ik de juiste gegevens heb ingevoerd.

Check (nogmaals) of het opgegeven e-mailadres en je bestelnummer kloppen. Ons systeem herkent alleen de unieke combinatie van je bestelnummer & het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.

 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd is?

De meeste bestellingen zijn volledig geleverd binnen 72 uur. Grotere bestellingen kosten soms wat meer tijd.

 De status zegt ‘cancelled’, wat kan ik nu doen?

Dubbel check of jouw bestelling aan de voorwaarden voldoet:

  • Je hebt de officiële URL opgegeven en niet een google zoek-url.
  • Je pagina/profiel is toegankelijk voor iedereen en staat openbaar
  • Je pagina/profiel is niet verwijderd of heeft geen restricties.
  • De reviews op je pagina/profiel zijn voor iedereen zichtbaar.

Wij krijgen automatisch een melding als je bestelling op ‘cancelled’ staat. We controleren dan gelijk of je bestelling wel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet.

Als dat het geval is plaatsen we je bestelling opnieuw en hoef je niks te doen. Als dat niet het geval is, nemen we vanzelf contact met je op.

 De status zegt ‘partial’, wat betekent dit?

Dit betekent dat we je bestelling maar voor een gedeelte hebben kunnen leveren. Mogelijk is er iets mis van onze kant, dit lossen we dan automatisch voor je op. Als er iets gedaan moet worden van jouw kant, dan sturen we je een e-mail daarover.

 Ik zie dat ik een verkeerde link/profiel heb doorgegeven, kan ik dit nog veranderen?

Helaas kun je een verkeerd doorgegeven link niet meer veranderen. Wel kunnen we typ-fouten voor je oplossen. Als je een typ-fout hebt gemaakt, neem dan even contact met ons op.

 Er staat geen ‘start count’ bij mijn bestelling?

We kunnen niet altijd je start count controleren. Als het leeg is of op 0 staat betekent dit dat we het in de meeste gevallen niet hebben kunnen vastleggen. Geen zorgen, je ontvangt gewoon alsnog je volledige bestelling.

 Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen.

Soms komt het voor dat je niet je hele bestelling hebt ontvangen, terwijl deze wel al op ‘completed’ staat. We vragen je om het over 24 uur nog eens te bekijken. Vaak wordt er dan namelijk nog een batch nageleverd.

 Al mijn reviews zijn weer verdwenen.

Geen paniek! Dit is bij sommige diensten gebruikelijk omdat deze reviews eerst geverifieerd worden door een algoritme. Soms halen ze dit daarom tijdelijk weg, en zetten het (automatisch) een dag later weer terug. Als je na 24 uur nog geen verandering ziet, neem dan even contact op. Dan vullen we je verloren bestelling gratis aan!

 Er staat cancelled, terwijl ik een mail heb ontvangen dat mijn bestelling geleverd is?

Soms komt het voor dat je bestelling niet direct wordt geleverd, en dat wij jouw bestelling opnieuw in ons systeem moeten plaatsen. Dit kunnen we niet vastleggen in ons automatische order systeem. Als je een mail van ons hebt ontvangen dat zegt dat je bestelling geleverd is, dan betekent dit dat je bestelling is geleverd.

Heb Je Een Andere Vraag Over Jouw Bestelling?

Misschien staat je vraag bij de veelgestelde vragen hierboven. Als je er zelf niet uitkomt, kun je contact met ons opnemen. We staan je graag te woord!

Ga naar support

Bestel Opnieuw