Bekijk Hier De Status Van Je Bestelling
Vul hieronder je Bestelnummer in. Je vind deze in de mail die je van ons hebt gehad. Vul daaronder het e-mailadres in waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Bekijk StatusVul hieronder je Bestelnummer in. Je vind deze in de mail die je van ons hebt gehad. Vul daaronder het e-mailadres in waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Bekijk StatusIs je bestelling bevallen? Bestel dan opnieuw.
Heb je een vraag? Scroll dan verder naar onze FAQ.
Check (nogmaals) of het opgegeven e-mailadres en je bestelnummer kloppen. Ons systeem herkent alleen de unieke combinatie van je bestelnummer & het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.
De meeste bestellingen zijn volledig geleverd binnen 72 uur. Grotere bestellingen kosten soms wat meer tijd.
Dubbel check of jouw bestelling aan de voorwaarden voldoet:
Wij krijgen automatisch een melding als je bestelling op ‘cancelled’ staat. We controleren dan gelijk of je bestelling wel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet.
Als dat het geval is plaatsen we je bestelling opnieuw en hoef je niks te doen. Als dat niet het geval is, nemen we vanzelf contact met je op.
Dit betekent dat we je bestelling maar voor een gedeelte hebben kunnen leveren. Mogelijk is er iets mis van onze kant, dit lossen we dan automatisch voor je op. Als er iets gedaan moet worden van jouw kant, dan sturen we je een e-mail daarover.
Helaas kun je een verkeerd doorgegeven link niet meer veranderen. Wel kunnen we typ-fouten voor je oplossen. Als je een typ-fout hebt gemaakt, neem dan even contact met ons op.
We kunnen niet altijd je start count controleren. Als het leeg is of op 0 staat betekent dit dat we het in de meeste gevallen niet hebben kunnen vastleggen. Geen zorgen, je ontvangt gewoon alsnog je volledige bestelling.
Soms komt het voor dat je niet je hele bestelling hebt ontvangen, terwijl deze wel al op ‘completed’ staat. We vragen je om het over 24 uur nog eens te bekijken. Vaak wordt er dan namelijk nog een batch nageleverd.
Geen paniek! Dit is bij sommige diensten gebruikelijk omdat deze reviews eerst geverifieerd worden door een algoritme. Soms halen ze dit daarom tijdelijk weg, en zetten het (automatisch) een dag later weer terug. Als je na 24 uur nog geen verandering ziet, neem dan even contact op. Dan vullen we je verloren bestelling gratis aan!
Soms komt het voor dat je bestelling niet direct wordt geleverd, en dat wij jouw bestelling opnieuw in ons systeem moeten plaatsen. Dit kunnen we niet vastleggen in ons automatische order systeem. Als je een mail van ons hebt ontvangen dat zegt dat je bestelling geleverd is, dan betekent dit dat je bestelling is geleverd.
Misschien staat je vraag bij de veelgestelde vragen hierboven. Als je er zelf niet uitkomt, kun je contact met ons opnemen. We staan je graag te woord!
Ga naar support