FAQ

Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder.

Een bestelling die geplaatst is kun je niet meer aanpassen. Dit komt omdat deze direct naar ons systeem wordt gestuurd en vastgezet. Als je een fout hebt gemaakt kunnen we deze in de meeste gevallen niet meer aanpassen. Controleer dus goed of je bestelling juist is. Als je een aanpassing wilt maken, kun je het beste gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. 

We streven ernaar om je bestelling nog dezelfde dag op te starten. Doordat we eerst een analyse van je pagina/profiel maken, kan het soms wat langer duren voordat je bestelling is geleverd. We streven ernaar om je bestelling binnen 72 uur volledig geleverd te hebben. Je ontvangt een email zodra je bestelling geleverd is. 

Wacht alsjeblieft 72 uur na het plaatsen van je bestelling voordat je contact met ons opneemt. Bestelling worden vrijwel nooit direct geleverd, omdat we eerst een analyse moeten maken van je pagina/profiel. Daarna bekijken we wie het beste de reviews voor je kunnen plaatsen. Uiteraard doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren!

Je kunt betalen met alle grote betaalmethodes. Op dit moment accepteren we iDEAL, KBC/CBC, Belfius, Credit-/Debitcard en Cryptocurrencies.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen van je bestelling, kijk dan even in je spamfolder. Als er iets niet goed gaat met je betaling, neem dan contact met ons op. 

De prijzen die je op de website ziet staan zijn al met flinke kortingen verrekend. Doordat er veel handmatig werk bij komt kijken en onze diensten gewoon goed zijn, kunnen we geen korting geven. 

Op alle aankopen zit 30 dagen 100% tevredenheidsgarantie! Dit betekent dat je voor 30 dagen lang kunt bekijken of je tevreden bent met je aankoop of niet. 

Doordat wij zelf niet de accounts beheren die de reviews plaatsen, zijn de reviews altijd permanent. Deze kunnen dus niet meer verwijderd worden. Heel soms komt het voor dat het betreffende platform jouw review verwijderd. We plaatsen dan geheel gratis opnieuw jouw review. 

Je krijgt een 100% tevredenheidsgarantie op al je aankopen. Als je niet tevreden bent over je aankoop, stuur ons dan binnen 30 dagen na je aankoop een bericht. Je krijgt dan je aankoopbedrag teruggestort. 

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op.

Contact